söndag 7 november 2010

DEATH BY CHOCOLATE

Igår kväll var vi också på Cock&Bull (där jag firade Candices 18-årsdag) och hade middag med Candice, hennes mamma Monica, Monicas man, deras lilla dotter Mia som är jättesöt, Candices syster Angelica plus hundra andra släktingar som jag har noll koll på. Nån där fyllde 18 år. Deras familj är waaay too big. Monica har sex flickor varav i princip alla är i tonåren förutom lilla Mia som är sex år. Behöver jag säga mer? Drama drama..




Vi hade i alla fall jättetrevligt och portionerna var gigantiska som vanligt. Mia målade porträtt av mig och Christian. Min lamm-curry var väldigt spicy och god! Christian åt en stor T-bone steak. Dessert blev den kända "Death by Chocolate". En gigantisk (jag gillar det ordet) skål med choklad-mousse, chokladkaka och chokladglass täckt av grädde och chokladsås. Vi var ganska döda efter det sen..


Efter lite vin, rum&coke och otroligt dåligt men kul biljardspelande så tog vi bussen hem till Daniels hus. Den bussen vi brukar ta går inte så sent så vi fick hoppa av lite tidigare vid ett ställe som kallas Sugarworld.. Först hade vi ingen aning om vart vi skulle gå men sen hittade duktiga orienterar-Christian hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar