lördag 13 november 2010

MY FRIDAY

Ledig fredag! Många lediga dagar för mig nu innan jag slutar på onsdag.
Hade i alla fall en jättebra dag som började med lite sovmorgon och sen drog jag och Amy in till stan, till Sushi Train och hade supergod sushi (dagen innan var jag och Candice på Sushi Train..).


Sen skulle Amy jobba runt lunch-tid så jag gick vidare på stan och hittade till huvud-Cocoa Amour där vi har köket och allt. Två av våra chefs jobbade just då, Marcus och Laurant. Marcus släppte in mig i köket där de höll på att göra massor med mandel-croissanter och föreslog att vi skulle se en film senare. Min dag var helt oplanerad so why not?
Vi gick och såg den sjunde Saw-filmen i 3D. Haha, den sög! Fast för mig var det två timmar av att hålla för ögonen så jag såg knappt filmen.




Det var inte mycket folk på den bion alltså.. Så dålig var den.

Sen gick vi och käkade lite ramen och dumplings. En bra ledig dag!

Christian jobbade :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar