onsdag 14 juli 2010

CREW

Åh, det är först nu man inser hur mycket man kommer sakna Sydney!
Jag kommer sakna mina jobbarkompisar från Andersen's massor.
Vani har fungerat som min bästa vän här nere, skitrolig, söt, halvcrazy och vi kan prata om allt.
Bahidja kallar mig alltid sweetie (känner mig så ung) men hon är över 30(!) så jag antar att det är därför.. Hon är kul, hon är från USA och är himla paranoid med det mesta och gör mig paranoid också! "Emma, did you hear something upstairs?", "Emma, I'm so afraid that someone is gonna come in to the kitchen and stab us, there's no camera here!", "Emma, have you watched American Psycho?", "Emma, don't walk that street, it's not safe!"... osv
Christy är som hämtad ur en tecknad serie, hon faller alltid när hon skrattar. Hon har också en rolig tendens att ställa helt random frågor som inte hade nåt att göra med tidigare diskussion. Man vet aldrig med Christy. För övrigt gillar hon att äta ris med nudlar.
I'm gonna miss you guys!

Jag, Vani, Bahidja och Christy.

2 kommentarer:

  1. Emma: du är ung och du ser ännu yngre ut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Thank you, sis... Önskar jag kunde säga tvärtom till dig.

    SvaraRadera