lördag 24 juli 2010

STEVANI

Jag sa hejdå till min lilla Vani-bani igår. Min sista dag på jobbet och dagen innan var vi ute och åt. Lite girl-talk är bra ibland. Vi gick till Sugar Mill, en klubb/bar/restaurang. Den ligger jättenära där vi jobbar i Kings Cross och vi känner en vakt där som är snäll. Jag kommer sakna Vani mer än de andra vännerna jag har på jobbet, hon och jag har jobbat mest tillsammans, pratat mycket, jag har lärt henne uttala celebrity, hon lär mig godnatt på indonesiska, vi utbyter traditioner och åsikter, djupa snack om religion och politik, skillnader mellan länder.. Vi delar hemligheter och tankar, vardagen och dåtiden. Vani är enkel och öppen, rolig , snäll och en sån där vän som man vill behålla för resten av livet.
Synd att vi bor en bit ifrån varandra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar