fredag 22 oktober 2010

GOOD WEEK

Imorgon ska jag på jobbarkompis Candice B-day-lunch. Det lilla barnet fyller 18!
Eftersom jag själv är Bodyshop addict så tänkte jag att det var perfekta presenten (hon tjatar ändå om att hon tar massa spa baths och sånt..) . Funderade ett tag på om jag inte skulle köpa en jättesöt rosa piñata och fylla den med godis men.. Tänkte att hon kunde få nåt mer användbart. Anyways, det blir födelsedagslunch och sen utgång. Alla jobbarkompisar från Cocoa Amour ska komma. Tror dock inte att vår manager kommer men det kanske är lika bra det, eh?

Idag gjorde Christian fem sales vilket är rekord för honom och skitbra för oss för han har redan gjort två den här veckan så han kommer dra hem minst $700 rent. Just nu är han iväg och spelar badminton. Själv jobbar jag 50h+ som vanligt så jag drar in lite pengar själv.

Ikväll tittade vi på resor till Phuket och Bangkok men det verkar som vi är lite sent ute, de flest billiga är bokade! Piss it! De vi tittade på låg runt 2500-3000sek. Vi får nog gå upp till 3500-4000sek. Men det är fortfarande ok. Vi kommer åka till två olika länder och hem till Sverige för mindre än 10 000sek. Helt galet bra. Att bara åka härifrån hem kostar över 10k.
Får se vilken resa vi bokar..

Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar